Home > Uncategorized > Έμπαινε Βαγγέλη μου, έμπαινε Υπουργάρα μου!

Έμπαινε Βαγγέλη μου, έμπαινε Υπουργάρα μου!

Άντε από δω ρε τυχαίοι, αεριτζήδες. Που μάθατε πέντε καραμέλες και τις πιπιλάτε συνέχεια. Δεν ακούτε που σας τα λέει:

«Εάν κάποιοι έχουν στο μυαλό τους ένα παραδοσιακό και κατά βάθος ανόητο σχέδιο κρατικοποίησης των τραπεζών, αυτό να είναι βέβαιοι ότι δεν θα το δουν», δήλωσε ο κ. Ευ. Βενιζέλος.

Πες τα Βαγγέλη μου εσύ που τα ξέρεις, εσύ που από τα γενοφάσκια σου ασχολείσαι μετα οικονομικά, εσύ που παίζεις στα δάχτυλα τα οικονομικά εργαλεία. Δεν πειράζει που παραστράτησες και έγινες συνταγματολόγος, όλοι κάνουμε λάθη στη ζωή μας. Εμείς, οι θαυμαστές σου, ξέρουμε ότι πάντα στην καρδιά σου είχες τους δείκτες του χρηματιστηρίου. Πες τα τους, λοιπόν, να τ’ακούσουν μπας και ξεστραβωθούν (από την ίδια ανάρτηση)

«Αυτό που θα δουν θα είναι ένα σχέδιο ισχυροποίησης, ένα σχέδιο κεφαλαιακής ανασύνταξης του τραπεζικού μας συστήματος, ώστε να μπορέσει ανταγωνιστικά και με όρους ιδιωτικού τομέα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και σε μεσογειακό επίπεδο να παίξει έναν ρόλο που του αναλογεί», συμπλήρωσε.

Με φτιάχνεις Βαγγέλη μου, με φτιάχνεις Υπουργάρα μου! Τι “κεφαλαιακή ανασύνταξη του τραπεζικού μας συστήματος” ήταν αυτή! Τι τό’θελες και το’πες; Δώσε μου και μια “εμβάθυνση της ποσοτικής χαλάρωσης της ΕΚΤ“, κάνε μου και ένα reverse split στα έντοκα ομόλογα του Δημοσίου… έλα τώρα που είμαστε ζεστοί… τέλειωσέ με μια οιονεί μετάπτωση προς ήκιστα αισθητή αναίρεση εμπραγμάτωσης παλλιλόγως υπεσχημένων χρονοσήμων!

Αλλά, βρε αγόρι μου, αυτό στο τέλος τι το’θελες; Αυτό το “να παίξει έναν ρόλο που του αναλογεί” πως σου ξέφυγε; Αφού τα ξέρουμε τα κόζα μας, τι θέλεις να τα λες παρά έξω; Δεν πειράζει. Το ξέρουμε ότι έχεις πολύ δουλειά. Εξ’άλλου, όπως είπες:

έχει δοθεί εντολή να υπολογιστεί το βάρος που έχουν αναλάβει τα νοικοκυριά από τον Οκτώβριο του 2009 και να αποδοθεί φορολογική δικαιοσύνη, όταν αυτό καταστεί δυνατό στο μέλλον.

Έχεις πέσει με τα μούτρα στους υπολογισμούς και ζαλίστηκες λίγο. Κατανοητό και ανθρώπινο. Μόνο μη μου το γυρίσεις σε ανακεφαλαιοποίηση τραπεζών (για παράδειγμα εδώ, εδώ κι εδώ) και πάει στράφι η “κεφαλαιακή ανασύνταξη”, έτσι;

Ενημέρωση, 13 ΟΚΤ 2011, για να κάνουμε ταληράκια την ανακεφαλαιοποίηση, το δημοσίευμα Διχάζει και την Κομισιόν η επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών το λέει καθαρά:

Το τρίτο θέμα ήταν η επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Πέραν των όσων προαναφέρθησαν, ο κ. Μπαρόζο ετάχθη πλήρως με τη γερμανική θέση ότι οι τράπεζες θα πρέπει πρώτα να αναζητήσουν κεφάλαια με ίδια μέσα (π.χ αναδιαρθρώσεις) και στη συνέχεια οι εθνικές αρχές να της βοηθήσουν. Μόνο ως έσχατο μέσο θα μπορούν να προσφύγουν στον EFSF. Αυτό που έχει πάντως ενδιαφέρον είναι ότι την Τετάρτη η υπουργός Προϋπολογισμού της Γαλλίας Βαλερί Πεκρές δήλωσε ότι το Παρίσι είναι έτοιμο να προσφέρει δανειακές ενέσεις στις γαλλικές τράπεζες και δεν θα περιμένει το EFSF – σε μία κίνηση που διαφοροποιεί σημαντικά τις θέσεις που διατύπωνονταν από το Μέγαρο των Ηλυσίων τις προηγούμενες ημέρες.

Δηλαδή, τα κράτη θα δώσουν χρήματα στις τράπεζες. Δεν λες αυτό Βαγγέλη μου, έτσι;

Categories: Uncategorized Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

